فال سه شنبه 24 بهمن 91
سایت تفریحی و سرگرمی آراز بلاگ

فال سه شنبه 24 بهمن 91

نویسنده : Hamid_SP | تاریخ : 20:51 - دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:فال,فال روزانه,فال سه شنبه 24 بهمن 91,فال چهارشنبه 25 بهمن 91,آراز بلاگ,arazblog,ir,

فروردین : حس ششم به شما مي گويد كاري را انجام دهيد اما ذهنتان هم چنان به نكات مثبت، منفي آن مشغول است. با وجود آرزوهاي والايي كه داريد شايد احساس كنيد به جايي نمي رسيد. به شك و شبهه اجازه ندهيد بر شما غلبه كند.

اردیبهشت : اگر فرزندی دارید سعی کنید امروز بیشتر مراقبش باشید.شاید کمی بی حوصله باشند و یا اتفاقی برایشان بیافتد. سعی کنید علت مشکل آن ها را بفهمید و دلایل زیادی وجود دارد اما خیلی جدی نیستند.

خرداد : امروز به نظر مي رسد مسائل مالي كمي پيچيده شده اند. اولاً مراقب مايملك خود باشيد. ثانياً سعي كنيد تصميم مالي مهم نگيريد. سوماً مراقب درآمدتان باشيد مهم نيست چه قدر است . شايد شخصي شما را ” خسيس“ خطاب كند اما مورد انتقاد قرار گرفتن خيلي بهتر از ورشكست شدن است.

تیر: سعی کنید خودتان را سرگرم کنید و لذت ببرید.اگر مجرد هستید،حتماً همسر ایده الی پیدا می کنید.اگرهم همسری دارید حتماً با محبت تر خواهد بود.

مرداد : مطالب بيانگر اين هستند كه اتفاقات دراين لحظه، خاطره بدي را از خود به جاي خواهند گذاشت اگر احتمالاً نمي توانيد از وقوع كشمكش هاي تندخويانه اجتناب كنيد، پس مواظب باشيد كه به سمت آنها كشيده نشده و وارد آن نشويد. اين طور به نظر مي رسد كه نيمي از مشكلات به خاطر اين است كه مي خواستيد بيش از حد كارها را انجام دهيد و اكنون خستگي آنها دارد خود را نشان مي دهد. حالا زمان آن فرا رسيده كه دست از كار بكشيد چرا كه هيچ كس نمي تواند بيش از حد توانش كار كند حتي شما!

شهریور : اگر کسی خود رای است و باور دارد که همه چیز می داند و کارها را درست انجام می دهد از او دوری کنید به آن ها فرصت جر و بحث ندهید.سعی کنید نظرتان را برای دیگران با صدای بلند بیان کنید.

مهر : به هم آمیختن پول و عشق امروز باعث ایجاد مشکل خواهد شد.امکان این که همگی روحیه بدی پیدا کنند و حرفهای نامربوط بزنند،وجود دارد.یادآوری می کنم که تقریباً ناممکن است که چنین چیزی رخ ندهد،از آن جا که معلوم است کسی می خواهد مطالبی را که در سینه دارد بیرون بریزد.اگر قصد خرید دارید،ممکن است قیمت برخی از اشیاء سرسام آور باشد و شما را عصبی کند.ولی سعی کنید بی تفاوت باشید و کنترل خود را حفظ کنید.

آبان : امروز ماه در برج شما قرار دارد.کمی احساسات تان مغشوش می باشد.اگر احساسات تان فوران کرد از آنها در بهبود اوضاع استفاده کنید نه خراب کردن فضای حاکم.سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که ارزش جنگیدن را داشته باشد.اگر کسی به کمک شما احتیاج داشت،ابتدا به خوبی فکر کنید که آیا خود او هم به خودش کمک می کند و یا شما تنها باید به او کمک کنید.متاسفانه باید بگویم در این مورد بهتر است کمی بی رحم باشید.

آذر : هر چقدر هم سعي كنيد كه مردم را راضي نگهداريد، امروز يكنفر نهايتاً ناراضي خواهد بود. گرچه برخوردها و تناقض ها غير قابل پيشگيري هستند، بينش هائي كه شما بدست مي آوريد ارزش دردسرهايشان را دارد. يادتان باشد كه صداقت با خود به هر چيز ديگري ارجحيت دارد.

دی : امروز يك عده با شما موافق و همراه و آماده كمك رساني هستند. در واقع شخص به خصوصي در فكر لذت بردن از تنبيه وانتقام از يك فرد خاصي مي باشد.

بهمن : مراقب رفتارتان در محل کار باشید زیرا رفتار شما عکس العمل های جدی را در پی خواهد داشت. اگر تحکیم آمیز و رئیس مابانه رفتار کنید با مقاومت یا حتی خصومت دیگران روبرو می شوید . شما به خاطر اعتماد به نفس بیش از حد یا حتی ندیده گرفتن قوانین مجازات نمی شوید بنابراین حتی در موردش فکر نکنید فکر آنکه بخواهید با دیگران مخالفت کنید.

اسفند : عضوی از تیم یا محفل اجتماعی شما می تواند در یک وضع روحی لرزان باشد شما برای احساس این که او مبتلا به جنون است می توانید بخشیده شوید. اما مقاومت کرده و جنجال راه می اندازید.وقتی کلمات لغوی شروع به پرواز می کنند اگر کسی طالب دعوا باشد مطمئن می شود  که شما خارج از محدوده اید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->